ЗАВДАННЯ КВЕСТУ
Організація роботи у веб-квесті. Створення міні-груп. Розподіл ролей.
Завдання
веб-квесту є окремими блоками завдань, в яких є перелічені
інтернет-ресурси, де можна отримати необхідну інформацію. Питання
сформульовані так, що при перегляді сайту учень був вимушений робити
підбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку він
знаходить. Після завершення роботи над квестом проводиться захист робіт.
З кожної групи виступатимуть по одному учасникові. Основні критерії
звіту: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації,
творчий підхід.
Для проходження веб-квесту необхідно
об’єднатися у групи по 3 учня. Групам надаються індивідуальні творчі
завдання. Всі члени творчої групи повинні допомагати один одному.
У кожної групи є свої завдання, які буде
необхідно виконати і представити звіт про виконану роботу у зазначеному в
завданнях вигляді.
Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт у вигляді:
1 опису бази даних,
2 створеної бази даних,
3 рекламної продукції (візитівка, буклет, брошура, флаєр, наклейка, логотип),
4 презентації,
Основні критерії публічного звіту:
розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий
підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).
Кожен учасник веб-квесту отримує пам’ятку — алгоритм роботи у веб-квесті, яка допоможе йому організувати свою роботу.
Пам’ятка для учасників веб-квесту
- Познайомтеся з темою квесту.
- Виберіть одну із запропонованих ролей.
- Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
- Вивчіть список ресурсів.
- Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі.
- Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
- Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту, буклету чи в іншій запропонованій формі.
- Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
- Обговоріть результати роботи в мікрогрупі.
- Підготуйтеся до захисту веб-квесту.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРШОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
- Створити базу даних «Автовокзал», в якій передбачити збереження інформації в облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
З автовокзалу відправляються автобуси по різним маршрутам.
На кожний маршрут є пасажири, які їдуть певного числа в певний час і платять певну суму грошей за квиток.
Кожний рейс обслуговується водієм, в якого є особисті дані: прізвище, ім’я, дата народження, стаж роботи.
- Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
- За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити банер руху автобусів за різними маршрутами.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДРУГОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
-
- Створити базу даних «Персональні комп’ютери», в якій передбачити збереження інформації в облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
Основним
об’єктом в даній базі даних є магазин, який продає комп’ютери. На
складі є ПК різних найменувань, кожного найменування певна кількість
одиниць. Покупець придбає ПК певну кількість у певного продавця.
-
- Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
- За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити буклет асортименту персональних комп’ютерів.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
- Створити базу даних «Залізниця», в якій передбачити збереження інформації в облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
База
даних містить відомості про роботу залізниці: які потяги їдуть, за яким
маршрутом, які пасажири їдуть в ньому і хто машиніст даного потягу.
- Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
- За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити банер Карта України з позначенням залізничних шляхів.
ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЧЕТВЕРТОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
- Створити базу даних «Автомобільний завод», в якій передбачити збереження інформації в облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
Основним об’єктом в даній бази даних є автомобільний завод. Зокрема описується продаж автобусів.
Кожний автобус має такі характеристики: марка автобуса, кількість сидінь, комплектація, ціна.
На кожний автобус є покупець, з його даними: прізвище, ім’я, дата народження, місце проживання, телефон.
Покупець придбав автобуси в певний день, певну кількість одиниць і за це все платить певну ціну.
- Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
- За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити проекти візитівок (3-4 зразки) для представлення Автомобільного заводу.
6. Розробити логотип Автомобільного заводу.
Немає коментарів:
Дописати коментар