Завдання квесту

ЗАВДАННЯ КВЕСТУ

Організація роботи у веб-квесті. Створення міні-груп. Розподіл ролей.

Завдання веб-квесту є окремими блоками завдань, в яких є перелічені інтернет-ресурси, де можна отримати необхідну інформацію. Питання сформульовані так, що при перегляді сайту учень був вимушений робити підбір матеріалу, виділивши головне з тієї інформації, яку він знаходить. Після завершення роботи над квестом проводиться захист робіт. З кожної групи виступатимуть по одному учасникові. Основні критерії звіту: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий підхід.
Для проходження веб-квесту необхідно об’єднатися у групи по 3 учня. Групам надаються індивідуальні творчі завдання. Всі члени творчої групи повинні допомагати один одному.
У кожної групи є свої завдання, які буде необхідно виконати і представити звіт про виконану роботу у зазначеному в завданнях вигляді.

Після завершення роботи над квестом проводиться публічний захист робіт у вигляді:
1 опису бази даних,
2 створеної бази даних,
3 рекламної продукції (візитівка, буклет, брошура, флаєр, наклейка, логотип),
4 презентації,
Основні критерії публічного звіту: розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, творчий підхід (дизайн оформлення звіту квесту і технічне виконання).
Кожен учасник веб-квесту отримує пам’ятку — алгоритм роботи у веб-квесті, яка допоможе йому організувати свою роботу.

Пам’ятка для учасників веб-квесту
  1. Познайомтеся з темою квесту.
  2. Виберіть одну із запропонованих ролей.
  3. Познайомтеся із завданнями своєї ролі.
  4. Вивчіть список ресурсів.
  5. Складіть план пошуку інформації згідно своєї ролі.
  6. Досліджуйте інформаційні ресурси згідно своєї ролі.
  7. Оформіть звіт у вигляді мультимедійної презентації, веб-сторінки, веб-сайту, буклету чи в іншій запропонованій формі.
  8. Познайомтеся з критеріями оцінки вашого звіту.
  9. Обговоріть результати роботи в мікрогрупі.
  10. Підготуйтеся до захисту веб-квесту.
 

ЗАВДАННЯ ДЛЯ ПЕРШОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
  1. Створити базу даних «Автовокзал», в якій передбачити збереження інформації в  облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
З автовокзалу відправляються автобуси по різним маршрутам.
На кожний маршрут є пасажири, які їдуть певного числа в певний час і платять певну суму грошей за квиток.
Кожний рейс обслуговується водієм, в якого є особисті дані: прізвище, ім’я, дата народження, стаж роботи.
  1. Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
  2. За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
    • 2 довільні запити на вибірку;
    • 1 запит з обчисленнями;
    • 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
    • 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
     4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
     5. Розробити банер руху автобусів за  різними маршрутами.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДРУГОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
    1. Створити базу даних «Персональні комп’ютери», в якій передбачити збереження інформації в  облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
Основним об’єктом в даній базі даних є  магазин, який продає комп’ютери. На складі є ПК різних найменувань, кожного найменування певна кількість одиниць. Покупець придбає ПК певну кількість у певного продавця.
    1. Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
    2. За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
               4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити буклет асортименту персональних комп’ютерів.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ТРЕТЬОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
  1. Створити базу даних «Залізниця», в якій передбачити збереження інформації в  облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
База даних містить відомості про роботу залізниці: які потяги їдуть, за яким маршрутом, які пасажири їдуть в ньому і хто машиніст даного потягу.
  1. Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
  2. За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
     4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити банер Карта України з позначенням залізничних шляхів.


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ЧЕТВЕРТОЇ ГРУПИ
Роль «Розробника Бази даних»
  1. Створити базу даних «Автомобільний завод», в якій передбачити збереження інформації в  облікових таблицях. Врахувати при створенні полів таблиці різні типи даних (лічильник, текстовий, поле МЕМО, числовий, дата/час, грошовий, логічний, майстер підстановки).
Основним об’єктом в даній бази даних є автомобільний завод. Зокрема описується продаж автобусів.
Кожний автобус має такі характеристики: марка автобуса, кількість сидінь, комплектація, ціна.
На кожний автобус є покупець, з його даними: прізвище, ім’я, дата народження, місце проживання, телефон.
Покупець  придбав автобуси в певний день, певну кількість одиниць і за це все платить певну ціну.
  1. Створити форми для введення даних для всіх таблиць. Ввести дані (до 10 записів).
  2. За допомогою створеної бази даних виконати наступні завдання:
- 2 довільні запити на вибірку;
- 1 запит з обчисленнями;
- 1 автозвіт по будь-якій таблиці;
- 1 звіт по запиту.
Роль «Оператора ПК»
      4. Оформити опис створеної бази даних у вигляді реферату.
Роль «Дизайнера»
5. Розробити проекти візитівок (3-4 зразки) для представлення Автомобільного заводу.
6. Розробити логотип Автомобільного заводу.

Немає коментарів:

Дописати коментар